2013. január 28., hétfő

Knittelfeld, 1. hét


 
2013. január 21-én, hétfőn érkeztem meg Ausztriába, Knittelfeldbe (habár Bécs volt az eredeti terv J), az új munkahelyemre. Egy nagyon kedves néni fogadott, akivel az első perctől kezdve jól kijövök. A családja is nagyon kedves. Egy egész háznyi felső szintet kaptam lakhelyül. A munkám igazán nem nehéz. A város egy széles völgyben fekszik, körös-körül hófödte hegyek, erdők, patak: a táj igazán meseszép. Az étkezést kegyetlenül nehezen, de lassan sikerül megoldanom, az edzés megy tovább, aminek nagyon örülök. Viszonylag gyorsan eltelt az első hét, a munkába egyáltalán nem szakadtam bele, sok kedves embert megismertem, és felfedeztem a stájer tiramisut! J Egy hét intenzív nyelvtanfolyam, amiért még fizetnek is! J Hiányzik a család, a saját megszokott dolgaim, de hála az égnek nem vagyok honvágytól szenvedő típus. Nem bántam meg, hogy munkahelyet váltottam, ez most így jó, és lesz ennél még jobb is! J

2 megjegyzés:

  1. Akárhogy is van, azért csak haza kellene jönnöd...
    Személyesen Kuszaszem Kapitány mondotta a szájával hogy hazahíjják a külföldre menekülő munkaerőt.
    Nem tudom mit szed ez az ember de abból én kettőt kérek. Ugyanis szeretnék én is olyan optimista lenni.
    Uff!!!

    VálaszTörlés