2012. november 6., kedd

Többé nem sütök!

Kenyeret biztosan nem. Feladtam, elég volt, mert nem ez volt az első sikertelen próbálkozás. A lenmagkenyérről van szó (bejegyzés itt), és komolyan mondom, ha ezt valaki megcsinálja és sikerül neki, kérem, nagyon kérem, jelezze nekem, mert akkor legalább tudnám, hogy én vagyok a béna!
 
No de nem arról vagyok híres, hogy az elrontott dolgokat ne tudnám helyrehozni, mint említettem, ebben nagy tapasztalatom van. Szóval mi lesz a lenmagkenyér alapkavircból? Na, mi? Iiiigen: müzliszelet :) Gyakorlatilag minden elrontott sütiből és kenyérszerűségből ez készül, már egész nagy mennyiség van belőle a fagyasztóban darabonként becsomagolva, és bizony ez sem fog kárba veszni :) Amint kész, írom, miket adtam még hozzá, és mik a makroi, és jelentkezem! :)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése