2012. november 4., vasárnap

Eredmények: 40/7. nap


Egy nem túl jó hét és 2 napos betegség után a 40/7. nap eredményei:

 
0. nap
2012. 10. 28.
7. nap
2012. 11. 04.
magasság (cm)
164
164
mérleg (kg)
59.4
59.6
kar
30
29
mell alatt
76
75
derék
74
74
csípő
84
81
combtő
56
55
comb
(legvastagabb részen)
55
54.5
térd fölött
39
38
vádli
36
34

Biztosan van valamennyi izomvesztés is a 2 nap betegség és nagyon rossz (bőven alapanyagcsere alatti) evés miatt, de örülök, hogy jobban vagyok, és hogy holnaptól mehet minden vissza lassan a régi kerékvágásba.

Jó kis jel volt ez a gyomorprobléma arra, hogy nem szabad túlzásba vinnem dolgokat és egy nap alatt (folyamatosan, minden nap) nem lehet és nem is szabad megváltanom a világot. Igenis kell pihenni, mert ha nem teszem, ez lesz a vége. És lassabban kell ennem, meg kell tanulnom leülni az evéshez, és alaposan megrágni mindent. És nem enni, ha nem vagyok éhes. Abban sem vagyok egyáltalán biztos, hogy a tej és a tejtermékek jót tesznek nekem. Most 3 napja nincs tejtermék, és nincsenek is olyan panaszaim, mint amíg fogyasztottam őket. Hiába halogatom: ki kell kísérleteznem, hogy tényleg a tejes dolgok okozzák-e a gyakori (de elviselhető) emésztőrendszeri problémákat.
 
Egyébként a plusz 20 deka is jelezheti, hogy koplalással, kevés evéssel bizony nem lehet fogyni, mármint egészségesen nem.
 
Ma és holnap még finoman eszek, hogy a gyomrom nyálkahártyája regenerálódni tudjon, no de aztán sem csapok bele a lecsóba, hanem csak lassan, okosan. :)
 
(Fotót csak a 4. héten teszek majd fel.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése