2012. október 2., kedd

Recept: Boszipizza

Mivel főzni úgy szeretek, ha csak azzal foglalkozhatok, azaz, ha van rá időm, ami általában nincs, a pizzát is gyorsan készítem, kelesztés nélkül. A tészta is gyorsan kész, és maga a sütés is hamar megvan. Sőt nincs egy határ mosogatnivaló sem vele :)

Ez lesz két nap egy-egy étkezésem, a maradékot pedig elajándékozom (Manknak, hiszen ő meg adott nekem saját sütésű kenyeret).

50 g élesztőt 100 ml tejben (pici xillittel, más nincs itthon) felfuttatok, hozzáadok még 100 ml tejet, 3 ek oliva olajat. Kimérek 300 g lisztet (fele zabliszt, másik fele CH csökkentett), megsózom, hozzákeverem a az élesztős cuccot. Addig gyúrom, amíg elválik a tészta az edény falától. Lisztezett deszkán kinyújtom. (Most nem volt kedvem a sodrófához, így kézzel csináltam.) Sütőpapírral bélelt tepsibe teszem. (Nincs most sütőpapírom, így kis olivával kikentem a tepsit.) Előmelegített sütőben 10 percig elősütöm. Majd ráteszem a feltétet, ami most: pizzakrém, egyik felére kolbász szeletek, vöröshagyma, paprikaszeletek, paradicsom, reszelt sajt; a másik felére vöröshagyma, gomba (előpároltam), csemege kukorica, sajt. Újabb 10 percre visszatolom a sütőbe. (Ez nekem 4 adag.)


(Makrókat majd számolok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése