2012. október 13., szombat

Hús-vér motiváció 4

Most, hogy a munkahét alatt nem reggel fogok edzeni, hanem munka után, óriási szükségem van a motivációra. Hogy elkezdjem az edzést, hogy végigcsináljam. Nagyon szeretem nézegetni a fitness modellek képeit, de emellett hatalmas töltetet ad, ha köztünk élő, olyan emberek változásait is láthatom, akikkel szinte napi kapcsolatban vagyok, akik küzdelmei a szemem előtt zajlanak, akikkel megbeszélhetem az edzős-kajás dolgokat.
Az egyik ilyen N., aztán B., és A. is (N.-ről itt olvashatsz, B.-ról itt, A.-ról itt).
És K. is megengedte, hogy a blogra is feltehessem az előtte-utána képét, amivel szerintem nem csak engem tud motiválni. :)
K. egy tüneményes nő, akinek a változásáról tisztán beszél a kép: az elsőn 64 kiló, a másikon 51. Edzés, kajára figyelés, kitartás. Eredmény? No zsír, lapos has, csodavékony combok.
Nekem is sikerülni fog!!! :)
 
 
Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése