2012. október 26., péntek

Elszúrt napi menü

 
Na felrobbanni azért nem fogok :)
És nem, nem zabáltam mellé, sem túl sokat. Sőt...
 
Ugye a munkahét kezdődött szerdán, amit hétfőnek éreztem. Holnap is meló, szombaton, hétfői menetrend szerint. Úgy megkavart ez az egész, hogy tényleg csak kapkodom a fejem.
 
Megettem a reggelit: 2 db paleo muffint (recept itt).
236 kcal, 9.6 g F, 12.6 g CH, 15.8 g zsír
 
Megvolt a tízórai: 1 kis alma, 1 kis banán, 1 kis narancs.
257 kcal, 4 g F, 65 g CH, 1 g zsír
 
Aztán a tervezett ebéd pörkölt lett volna, körettel. Kaptam vadpörkit fagyasztva. Ki is olvasztottam, megmelegítettem, ettem egy falatot, de nem ízlett. Nagyon nem. Próbálkoztam még egy falattal, de egyszerűen nem ment. Elővettem hát a kornspitz kiflit és megettem kis vajjal és kis sonkával.
394 kcal, 30 g F, 56 g CH, 5 g zsír
 
Az uzsonna  idején egyáltalán nem voltam éhes.
 
A vacsora túrós tészta lett volna, de ma úgy döntöttem, nem lesz edzés (tegnap és tegnapelőtt is kettőt lenyomtam), 6 szelet abonett volt, ebből 2 sajttal és ketchuppal, a többi natur. És egy joghurt.
320 kcal, 24.1 g F, 46 g CH, 4.3 g zsír.
 
Összesen: 1207 kcal, 68 g F, 180 g CH, 26 g zsír
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése