2012. október 31., szerda

Edzés, reggeli - vendégségben

Jó kis reggeli önmotiváció (itt) után, na jó, nevezzük öngyőzködésnek, megvolt az edzés:

Les Mills Pump: Pump revolution

 
Juj, hát hihetetlen, mennyire punnyadék kis izomkezdeményeim vannak csak. Volt egy-két pihenéske közben (pár ütemnyi), de azért megcsináltam. A Chestet, a bicepszet, a tricepszet csak hatalmas akaraterővel tudom megcsinálni, és eszementen fáj, de tudom, hogy csak így hoz fejlődést. A hasat viszont most is jól bírtam, bár a hídtartásos részeket a mai napig utálom.
 

Reggeli

Boszi shake
 

Bocsesz, én a mixerből szoktam meginni, mivel utálok mosogatni :) Ma is nagyon finom volt.
Recept:
1 banán, 2 dl sovány tej, 10 g kókuszreszelék, 5 g sovány kakaópor, 1 adag (most éppen csokis) fehérjepor.
 
342 kcal, 30 g F, 39 g CH, 7 g zsír

4 megjegyzés:

  1. Szia, melyik feherjeport iszod? Mar olvastam valahol a blogodban, de nem talalom.En is olyat szeretnek inni, ha neked is bevalt.
    Köszönöm:Kata

    VálaszTörlés
  2. Még van egy kevés a BioTech Protein 80-ból, de általában a BioTech Iso Whey Zerot iszom. :) Nekem a vaníliás ízlik a legjobban, de a csokis is nagyon finom. :)

    VálaszTörlés