2012. szeptember 7., péntek

Mai edzés

Insanity: Cardio power & resistance



(fitbomb.com)

Ma nagyon nem ment az elején. A bemelegítésnél köhögőroham (túléltem ;-), és olyan merev izmok és ízületek, hogy 4 perc után azt hittem, ebből ma nem lesz se kardió, se póver, se rezisztanc... Amúgy belejöttem 10-12 perc után, a felétől meg nem volt gond. Szerintem ezek itt könnyű gyakorlatok, a feladat inkább a kitartás és a tüdőbe való minél több oxigén pumpálása, ami nem egyszerű, mert csak az ember két kis orrlyuka és a szájnyílása áll rendelkezésre. Ha tudnék lélegezni a testzsíromon keresztül, akkor most még jó eséllyel nem lenne gondom az oxigénellátással :)
(Egy liter vizet ittam az edzés alatt.)
Jaj, nagyon örülök, hogy reggel megcsináltam, mert ha ma is olyan fáradt leszek délutánra, mint tegnap, akkor tuti nem állnék neki. Meg hát ma is ezer más dolog lesz még, és jön anyukám is, holnap meg utazás-vendégség-utazás, vasárnap pedig vendégség-hazautazás. A szombat valószínű pihenőnap lesz, de vasárnap este egy hasazást minimum beiktatok, ha időben sikerül itthon landolnom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése