2012. szeptember 23., vasárnap

Edzés

LMP-Insanity hybrid 19. nap: Flow+Abs+Pump and shred

 
1. Flow: nyújtás. Hát ez a lótuszülés... ! :)) Gyorsak nekem ezek a nyújtások így, sztem ehelyett átveszek egy már bevált nyújtást más programból. És be nem áll a pasi szája, végig dumál, és a felét sem értem annak, amit mond :)
2. Abs: has. A héten minden nap van has. Kíváncsi vagyok, a progi végére megy-e le annyi maradék zsír a hasamról, hogy látszódjon fejlődés az izmaimon. :)
3. Pump and shred: Ez azért kemény láb-hát-kar és mindenféle 14 kilóval. Többször úgy voltam vele, hogy a francba is, ezt nem bírom tovább, de aztán lenéztem a combomra, amit vékonyítani akarok, és nyomtam tovább a dolgot :) Itt viszont sokkal jobb a nyújtás. A csaj is dumál, de értem, és okosakat mond.
Mára elég is volt ennyi. :)

És itt csatoltam egy képet magamról a 3 heti LMP edzés után. HÁT ezért is megéri :)


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése