2012. szeptember 15., szombat

Edzés

LMP Hard core abs + Insanity Cardio recovery


A hasazással nincs különösebb bajom. Egész jól megy, és ez az edzésrész nagyon szépen megdolgoztatja a hasizmom alsó részét. Amúgy is meglehetősen kötött az izomzatom, de hogy ma reggel milyen merevek voltak az izmaim, az valami döbbenet. Így a hasnál nem tudtam kinyújtani teljesen a lábaimat, de amit tudtam, azt megtettem. :)
Na a plankes, hídtartásos részek halálosak. Mintha abszolut nem lenne sem kar-, sem pedig törzsizomzatom. Vagyis vanni van, csak gyönge szegény, mint a harmat...



A Cardio recovery a halálom. Utálok nyújtani, nekem sokkal nehezebb mint mondjuk a Plyo. Megcsináltam, de nagyon oda kellett tennem az akaratomat. Emlékszem, amikor az Insy-t nyomtam, ott is utáltam ezt a részt. Pedig éppen nagy szükségem van rá, hiszen nagyon merev az izomzatom... Egyetlen vigaszom az volt, hogy utána megehetem a reggeli zabkásámat, amit viszont imádok :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése