2012. szeptember 14., péntek

Edzés és reggeli

Reggel a szokásos módon rápattantam a mérlegre, és olyat láttam, hogy tátva maradt a szám. Le is ugrottam az ördögi szerkentyűről, aztán mérés újra: ugyanaz a szám. Áttettem máshova a mérleget, újabb próbálkozás: dettó. Úgyhogy amit tegnap reggel írtam, azt már átértékelhetem, hiszen ha így haladok, már októberben eljöhet az a bizonyos 5-ös!! :) Juhhééé! :)
 
 
Nem akartam ma reggel edzeni, de hát ha ilyen jól haladok, akkor hajrá! Ma is a Pump and burn volt (kétszer is megnéztem a naptárban, megint ez jött). Ugyanúgy, mint tegnap, de ma kicsit lelkesebb voltam :)
 
Reggeli:
 
2 tojás 2 spenót gombóccal, 2 szelet kenyér. A 2. szelet kenyeret végül a cukimentes gyömbéres-fahéjas lekivel ettem meg :)
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése