2012. augusztus 10., péntek

Mai edzés

Asylum 3. kör:  9 / Vertcal plyo és 10 / Relief




A Vertical plyo volt már a 3. körben, mumus. Mert talán a leggyengébb láncszem kell hozzá a legjobban: a lábak és a törzs.

Van egy mondás azt hiszem az Insanitynél, hogy "A te edzésed az én bemelegítésem". Hát ez totálisan igaz. A bemelegítés végére hulla fáradt lettem. A nyújtás után nehezen indultam, de aztán belejöttem. Igaz, hogy a végén szó szerint alig tudtam lábon maradni, és most is remeg mindenem, de megvan, megcsináltam.

A nyújtást nem szeretem, de kell. A Relief egyébként nagyon jólesett.


Ahhoz képest, hogy milyen sz&r napom van, legalább a holnapit nem tetézem előre azzal, hogy lelkiismeret-furdalásom legyen a mai edzés miatt. Nem lesz, mert megcsináltam!!

2 megjegyzés:

  1. Ügyike vagy, én meg még mindig húzom, tologatom a dolgot, pedig ma meg kell már csinálni az edzést :) A takarítás nem minősül sajna edzésnek :)

    VálaszTörlés
  2. Komolyan legszívesebben én is halogattam volna még. De akkor holna nagyon mérges lettem volna erre a kis boszira, és az egész napom arra ment volna rá (a holnapi), hogy a seprűjével fejbe veregetem a csajt ;-)
    És tényleg csak nekiállni nehéz. :)

    VálaszTörlés