2024. augusztus 28., szerda

Szerda

Munka 8-tól 10-ig Szajkon, majd 10-től fél 3-ig Babarcon. 

(Nem minősítem az o.ktatási rendszert, de SENKI ne menjen p.edagógusnak, könyörgöm!)

A felkészüléssel akkor sem végeznék, ha nulla-huszonnégyben csak ezt csinálnám. Rákerestem a gugliban arra, hogy "ha ne férek bele a nyolc órába". Mit ad ki? Az én blog bejegyzésemet 2022-ből... 

Csak az, hogy a "központi" tanmenetből megpróbáljam kisillabizálni a heti egy órás írás tanmenetet 2. osztályban, két órát vett igénybe. És még nem vagyok kész, mert még mindig húznom kell a dolgon (több nagy betűt megtanítani egy órán), mert nem férek bele különben a heti egy órába....... (Istenem, ha hagynák az embert több mint 20 év tapasztalattal úgy csinálni a dolgokat, ahogy LEHET, ahogy ÉRDEMES, ahogy a GYEREKEKnek megfelelő....... De nem így van. Minden, a legapróbb mozdulatunk is központilag előírt, egyáltalán nem a gyerekekről szól, borzalom, komolyan: botrány. És ha ettől eltérünk, jön a bünti, a következő tanévtől pedig már (a nagyszerű TÉR -teljesítmény értékelési rendszer- miatt) fizetésmegvonás is. (( Istenem, mit keresek én még ebben????))

Hazaérés után lekvásrfőzés 7.5 kg szilvából. 12 üveggel lett, szuper. :)


Mindig aldis karórát szoktam venni, tetszik, olcsó, nagy számlapos, éjjel is látom (...). De régóta nincs. M. szokott a temuról rendelni, hát megkértem, hadd nézzek be az app-ba. 30-ára ígérték, ma jött meg az új órám. :)


Istenem, fáradt vagyok. Testileg is, lelkileg is. Borzasztóan hiányzik anyu és mami, és minden túloldalon lévő szerettem. Négy nap múlva iskolakezdés, és kellene még vagy egy hónap ahhoz, hogy nagyjából képben legyek mindenhol...

És borzalmasan rosszul alszom. Hiába van 24 fok, CSATAKOSRA izzadok már lefekvés előtt, az ágyban DŐL rólam a víz (szó szerint, mintha valamiféle szaunában vagy gőzkabinban lennék)... A húgom környezetváltozást javasolt a jobb alváshoz. Tudom, mire gondolt, de csak miniben változtattam (két martacom van, most levettem a fedőmatracot), és jobban aludtam, mint előtte. Ma is megpróbálom így.

3 megjegyzés:

  1. Egy rokonom is pedagógus. Sokat mesél, én is csodálkozom, hogy van még aki ebben a szakmában marad. :(
    Nem lehet, hogy az ágyad van rossz helyen? Nem tudom, hogy mennyire lehet valósak ezek az energiavonalak, vagy mi, de lehet, hogy van benne valami, esetleg lehet, hogy jobb lenne, ha átrendeznéd a szobát. :) Betty

    VálaszTörlés
  2. Amúgy szerintem tök jó helyen lennél egy Waldorf suliban, azt hiszem, Tamásiban meg Pécsen is van, tudom, hogy elsőre furán hangzik, de neked nem lenne nagy szemléletváltás.

    VálaszTörlés
  3. Pécs nincs kifejezetten közel, de ott volt nyitott pozíció: https://waldorf.hu/job/osztalytanito-5-osztalyos-2/

    VálaszTörlés