2024. július 1., hétfő

Hétfő

Korán keltem. Nehezen ébredezem. Mivel mától szabadságon vagyok, láthattam azokat a fény-árnyékokat, amiket munkanapokon sosem.





És láthattam reggeli napfényben a csodás virágokat.




Még viszonylag korán mentem át anyu lakásába. (Ott voltam tegnapelőtt és tegnap is.) Ma sem volt épp hűvös, sem kint, sem bent.


Vittem a reggelimet (nem tudok felkelés után azonnal enni).


Eladtam azt a bútordarabot, amiért a legjobban fájt a szívem:


És este jöttek az utolsó szekrénykéért is. Már csak mami szoba szekrénysora maradt, hiába hirdettem meg ingyen elvihetőre, egyelőre senkinek sem kell.

Takarítottam fél 11-ig. Majdnem minden kész, a vizes blokk maradt holnapra.

Az ingatlanos csütörtökön jön fotózni, aztán meghirdetjük a lakást.

2 megjegyzés:

  1. Mennyi emlék… az is nagyon nehéz lesz, ha eladjátok a lakást, és nem tudsz már többet odamenni.
    Borzasztó nehéz 😔

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nehéz lehet megválni ezektől a holmiktól, de amikor nem tudod hova tenni őket, akkor sajnos muszáj. :(

    VálaszTörlés