2023. június 28., szerda

Eü körök/5.


TB-s neurológus. Átküldött azonnal kontrasztanyagos CT-re. Eredmény délután, telefonon hív. 


Ha lúd, legyen kövér: már múlt héten vissza kellett volna menni a fogorvoshoz, így CT után mentem, nem halogattam. 

Átnéztem az idei eü-részvételemet (közben sikerült egy képet kitörölnöm, nincs energiám újra ide csatolni):



Este hívott a neurológus: a CT negatív. Szedjek 3x1 Quarelint és pihenjek, mert szörnyen kimerültnek látszottam a rendelőben. 

Szemész doktornőmhöz szetettem volna időpontot a kartonozóban, előttem kértek: 2024. március, így én már nem is kértem... 

3 megjegyzés:

  1. Egyszerűen megáll az ész, ezektől az időpontoktól! A bosszantó az, pl a labor esetében is, ha fizetsz, akkor van akár már másnaptól is időpont....wtf?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos... Már a háziorvos mondta, aztán a kartonozós hölgy is, hogy jobban járok, ha fizetek... 🤔😠

      Törlés
  2. 3X1 Quarelin folyamatosan? Az igen....

    VálaszTörlés