2023. január 9., hétfő

Hétfő

 Téli szünet utáni első sulinap. Szerintem tényleg az utolsó hőmérős képek, a bőr nem az én pofámról kell lesüljön (annyiban talán, hogy benne vagyok a rendszerben, tehát éltetem, de ha engedetlenkedek, max kirúgnak, a helyemre jön egy nyugdíjas, vagy összevonják a sulit az anyaiskolával..., a rendszer haldoklik -és rombol- tovább...)...


Amiről szólnia kellene: az emberi kapcsolatok, a szocializálódás, ilyesmi lenne az irány.

Kaptam megkésett, de annál nagyobb szívvel adott karácsonyi ajándékot. :)


És nagyon jó érzés volt "nem tudni végigmenni" a folyosón, mert minden harmadik gyerek megállított egy boldog vigyoros "Timi néni!"- felkiáltással és egy öleléssel. :)

5 megjegyzés:

  1. Véleményt nem szeretnék írni a hőmérsékletről,DE SZÉGYEN-GYALÁZAT és szenvedő alanyai GYEREKEK-TANÁROK!😡😡😡 KITARTÁS❣️💖💞 Timi"néni"❣️ Nem véletlenűl ímádnak a tanítványaid❣️💖💞

    VálaszTörlés
  2. Agyrém ez az egész az iskolák fűtésével avagy nem fűtésével kapcsolatban! Meddig süllyedünk még? :(

    VálaszTörlés
  3. Nem értem, miért engedik ezt a hőmérsékletet az oktatási intézményekben. Még felnőttként sem elviselhető, nem hogy gyerekként :(

    VálaszTörlés
  4. Agyrém. Nem tudom mit lehetne tenni, talán ha tényleg lenne igazi összefogás és minden tanár felállna és minden szülő otthon tartaná a gyerekét két három hétig talán. Bár ez a banda akkor is szarna az egészre. :/

    VálaszTörlés
  5. Gyakorlatilag majdnem annyi a hőmérséklet kint mint bent? Mi lenne ha lennének igazi telek mint kiscsikó koromban?

    VálaszTörlés