2022. április 16., szombat

Őrség 3. nap

1. nap itt

2. nap itt

3. nap/ Lendva itt

Pont felbukkant a nap, amikor reggel kidugtam a fejem a kis házikóból. :)




Reggeli.


Cicázás.



Átugrás (tényleg roppant közel van, innen Mohács-Pécs távolság) Lendvára, kilátó és vár.


Tényleg nincs messze és egyáltalán nem volt a séta se sok, se megerőltető, de amikor hazaértünk, leültem, Kun Béla felugrott az ölembe, és vagy másfél óra múlva arra ébredtem, hogy Bélával úgy elaludtunk kint, ahogy voltunk.




Megérkezett Csíkoska is. Jó nagy cica lett, két éve nem láttam. :)


Délután szauna (mert az is van a kis házban), jó volt felmelegítőnek, átmelengetett teljesen. (Szörnyen erős szél fúj, na és meleg sincs.)

Vacsorához indulásnál is itt volt Béci a háznál.


Ebédre fogkagyma krémleves volt tökös-mákos rétessel. Ez pedig a vacsi:


Lassan fél 9, alvás lesz. A több hónapos fáradtságot sajnos nem lehet 2-3 nap alatt kipihenni, de amíg van rá lehetőségem, élek vele.

2 megjegyzés:

  1. Látom Te is cicafan vagy..... Van egy olyan cicám mint Csíkoska, én Tigrisnek hívom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán macska lehettem előző életemben :) Igen: imádom a maccsokat, nekem egy cicc simogatása maga a kánaán.

      Törlés