2021. december 22., szerda

Szerda

1 éve ezen a napon az utolsó sulinap után (Babarc) ajándékot csomagoltam, mézeskalácsot sütöttem és úton voltam, hogy megtudjam: mi a betegségem. 


2 éve ezen a napon nem írtam bejegyzést. (De előtte igen, akkor is görcsöltem. Annyira, hogy a mai napig emlékszem rá. Sulis karácsonyi műsor volt éppen (Babarc)).

3 éve ezen a napon görcsöltem és törtem-zúztam. (Előtte utolsó tanítási nap (Babarc)).


4 éve ezen a napon dolgoztam (suli, Nagypall) és megtudtam, hogy nem csak A kis gyufaáruslány az a mese, amit végigzokogok.


5 éve ezen a napon összecsomagoltam a következő osztrák munkaetapra. Mert kint, munkában ért a karácsony.

6 éve ezen a napon Budapesten voltam a húgoméknál. (Épp munka nélkül.)


7 éve ezen a napon osztrák munka, hazautazós nap.


8 éve ezen a napon osztrák munkaetap szünet volt. És -szokás szerint- elvesztem az időben.

9 éve ezen a napon konyhakreatívkodtam minikét. (Régen sokat főztem, sok saját receptem is volt.)


.......................................................................................................................

Ma reggel újra voltam a Tankerületben. Vittem, amit kértek.

Majd délutánba nyúlóan emailezés folyt a WKO-val (Osztrák Gazdasági Kamara), az SVA-val (TB) és a Validával (biztosító).

Aztán estig a hivatalos dobozt pakoltam-rendeztem.

Purc.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése