2021. április 28., szerda

Szerda

 Még csak szerda van. Viszont a héten ez a 3. tünetmentes napom. :)

Még csak szerda van, viszont már volt 26 tanórám... Irtó nehéz és fárasztó összevontan tanítani (2 évfolyam ül bent 1 órán, mindkettővel totál más a tananyag), emellett a rengeteg minden, amit a kívülálló nem lát.


Ma jólesett a gyógyító kávé a freiben, végre ülve, végre üvegpohárból. (Húsvét óta 100%-ban tartottam az étrendet.)


Egy kép...


... ami nekem a mindennapjaimat juttatta eszembe. Tünetmentes napokon igyekszem annyi mindent megcsinálni, amennyit csak tudok. Ezer terv van, aztán kevés valósul meg. Mert egyszerűen elfáradok. A naptáramba már skicceltem egy kis táblázatot, hogy meglegyen az összes vitamin (por, csepp, kapszula), a gyógygomba, a terápiás alaplé minden nap. Mert egyszerűen nem emlékszem rá, bevettem-e, ha viszont kipipálom, akkor csak rápillantok a skiccre és látom. Emellett torna és antistressz van napirenden, séta. De amint megfőztem 4 napra, másnap már nézni kell a következő menüt, mert utána harmadnap megint vásárolni kell, ha negyednap jön az újabb főzés. Se időbe, se energiába nem fér bele a bolt és a főzés egyszerre. Emellett ugye van a munka, ott is a tanfolyam kész, ahhoz kell egy modulfeladat, meg egy záródolgozat letanított óravázlattal és 3000 karakteres reflexióval, de még -ma tudtam meg- önéletrajzot is fel kell tölteni..., de most is tankolni kell, autószerelővel beszélni, mikor vihetem a kicsi kocsit, oda összeszedni, mit kell cserélni, újat tenni, megnézetni... Anyutól már kértem a listát, neki is vásárolok, de anyák napja is van hétvégén... (Ez most csak pár dolog, ami éppen eszembe jutott. A fáradtságba pedig szerintem belejátszik az elmúlt 6-7 hónap folyamatos fájdalma, rohamai is.) És még ezer apróság. Leírva talán nem tűnik soknak, de legtöbbször azt sem tudom, hol áll a fejem, nagyon nehéz a prioritásokat megtalálni, nem egyszerű mindent belezsúfolni a napokba.

Jaj, annyira szuperek ezek a tünetmentes napok! :) Igaz, hogy nap végére (sokszor már munka végére) nagyon elfáradok, de az "normális" fáradtság. Egy hónap múlva kontroll. Nagyon kíváncsi vagyok az UH-ra.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése