2017. szeptember 4., hétfő

Helyzetjelentés szeptember 1.

Helyzetjelentés július 1. itt
Helyzetjelentés augusztus 1. itt


Hogy megéri-e? Többszörösen is. Sokszor írtam már: az edzőtermi edzés engem kikapcsol, feltölt. Nekem ez egyfajta meditáció. Nagyon élvezem. Igen, akkor is, ha fáj. Igen, akkor is, ha rendesen kitikkaszt. 

A mostani helyzetjelentéshez nem teszek fel fotót. Egyetlen ok miatt: a táblázat mindent elmond. Olyan ez, mint a tükör: totálisan őszinte. Hogy megéri-e mozogni, edzeni? Nézz a táblázatra:

(164 cm) 2017.06. 01. 2017.09.01.
mell 92cm 89cm
derék 80cm 77cm
csípő 89cm 86cm
comb 59cm 56.5cm
kg 62.4 62.1

A tabellából ki akartam most hagyni a súlyt (helyesen tömeget). Csak azért hagytam benne, hogy láthassa az, aki olyan, mint én voltam pár éve, aki naponta, vagy naponta többször is a mérlegre ugrál: nem az a szám a lényeg, amit mutat. Hanem amit a tükörben látsz, amit a centizésnél tapasztalsz vagy a ruháidon érzel.

Ne feledd: mindig megéri.


Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése