2016. december 19., hétfő

Hétfő, Mo./11.


*** Az élet igazságos, amit adsz, azt is kapod vissza.***


Ma elintéztem az év utolsó banki ügyét és -mint minden év végén- vittem egy kis apróságot a lányoknak, szívből megköszönve, hogy egész évben minden nyűgömben-bajomban készségesen segítettek. Amikor indultam kifelé, E-tól kaptam egy kis csomagot. Határidőnaplóval, amire rég vágytam, mert szeretek írogatni és kék (kedvenc színem) füstölő-gyertya szettel. Hát az államat úgy kellett felkanalaznom a padlóról. Itt is nagyon szépen köszönöm!

Jól éreztem pár nappal ezelőtt, hogy valami lappang bennem, már tegnap rendesen folyt az orrom és tüsszögtem, ma sem javult a helyzet. Tele a fejem váladékkal, de szerencsére rendesen ürül is, remélem, hamar túl leszek rajta. Hagyom az immunrendszeremet dolgozni, csak extra adag C-vitamin megy (aszkorbinsav) és igyekszem nyugton maradni. Fogorvoshoz ma is mennem kellett és még szerdán kapok egy helyi kezelést.

A futás mostanában kilőve, de séta van, kell a minimális mozgás és a friss levegő is.

Sorsjegy reggel: nem nyertem, délután: visszanyertem az árát.



R: 2 vajas-paprikás kenyér, keto kávé
E: húsleves, rizs, sült csirke, savanyú (köszönet érte K-nek)
V: sajt

Mozgás: 4 km

Film: Rocky 1-2.


Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése