2016. szeptember 26., hétfő

Mi kell a futáshoz?

"Mi kell a futáshoz?" 
Nem árt egy sport melltartó és ha rendszeresen futsz, egy futócipő. Nem a márka, a szín és a trendiség az, ami előrevisz. Hanem a szíved. Én ma egy ezer (pontosan nyolc) éves, no name szabadidő ruhában mentem le reggel. Kényelmes, szabad mozgásteret enged, kellően meleg az öt-hat fokban. Nem voltam talpig rózsaszín, nem virított rajtam semmiféle divatos felirat, a futócipőm is a régi, szakadt, ragasztott talpú. A futás nekem nem erről szól. Hanem a végtelen szabadságról, a hatalmas szerencséről (mert hogy van két erős lábam, egészséges vagyok), a kikapcsol(ód)ásról, a mosolyról. Ha szeretsz futni, gyalogolni, kint lenni, kapj magadra valami kényelmeset és menj! Érezd jól magad, minden másra ott a Master Card.



Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése