2016. szeptember 29., csütörtök

Csütörtök

Reggeli torna: futás + súlyzós
E: bébispenót, lazac, rántotta (2 tojás, 2 kanál zsír)
Délutáni mozgás: kis séta + 20 perces edzések/1.
Délután: marék mandula
V: bébispenót, lazac, rántotta (2 tojás, 2 kanál zsír), vajon párolt zöldbab

Mozgás: 11 km



Szuper jól haladtam ma is a megtervezett dolgokkal. Persze közben jutott még eszembe egy s más, ma el is kezdtem intézni, remélem, holnapra sikerül befejeznem (hivatali ügyintézés, nyomtatvány...).

A délutáni mozgást holnapra is beterveztem, tényleg kikapcsolódásként, ma nagyon jólesett, ha holnap elmarad, no problemo, de a testemet lassan igyekszem emlékeztetni arra, hogy nem ilyen kis puhány zsírpundingocska, hanem igenis erős, szívós, és igenis elbír az öt kilósnál jóval nagyobb súlyokkal is.

Vannak dolgok, amikhez ülnöm kell, ekkor szoktam nézni a napi filmemet. Vagy pl. mosogatás-konyhában pakolás közben is tudom nézni. Ma kitaláltam, hogy a filmek legalább a felét eredeti nyelven fogom nézni. Ma a Szupercellát választottam, és az angollal meg is gyűlt a bajom: Stallonet csak én nem értem?

És olyan izgi, hogy a 2016-ból már csak négyszázvalahány kilométer futika van hátra. :)


Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése