2016. június 18., szombat

Szombat: ballagási ebéd


Teljesen összefolynak a napok. Ezen a héten minden második nap dolgoztam. A hétvége is beleesik, nincs viszonyítási alapom, hogy na, ma hétfő van, kezdődik a munkahét, vagy hogy pénteken vége a munkahétnek, hétvégém gyakorlatilag nincs. A másnaponkénti munka is egy rendszer, majd kiderül, így marad-e (az egyszerűsített bejelentéssel való munkával jár elvileg, hogy havi 15 napot lehet dolgozni. Az előző munkahelyen is alkalmi munkavállaló voltam, ott ezzel nem foglalkoztak.).

Kedden és tegnap is ballagáson voltam, ma pedig ballagási ebéden. Itt is köszönöm az egész családnak a meghívást, D-nek és K-nek a mennyei ebédet, Bobinak, hogy megszeretgethettem.

A keddi és a mai ebéden is erősen uralkodtam magamon, hogy ne vessem magam azonnal bele a tál(ak)ba és ne faljak fel mindent. Mindenből ettem, mértékkel, és nem repetáztam, mert így is tudtam, hogy -a szénhidrátos kajáktól- nem fogok jóllakni, hogy a tejes-lisztes dolgoktól nem fog örömtáncot lejteni az emésztőrendszerem. Pedig minden mennyei volt. Élveztem az ízeket, aztán megszenvedtem a következményeket.

(Egyet nem szabad elfelejteni: mindig van választási lehetőség, mindenki eldöntheti, megeszi-e, ami nem jó neki vagy nem eszi meg. Én az evés mellett döntöttem, pontosan ismerve a dolog kimenetelét.)


  R: 2 vajas-paprikás kenér, keto kávé
E: eperleves, sajtos csirke, petrezselymes krumpli, saláta, tiramisu, bagoly-torta
Délután: marék mogyoró
V: 10 deka parizer

Mozgás:
- R. Réka 2010/ 90 perces átmozgatás/ Gyakorlatok állva -20 perc
- 9 km

Bevásárlás 1000 HUF-ért: fél kiló mogyoró, 30 deka parizer, 2 pár virsli. Ez két-három napig kitart, még egy kenyeret kell sütnöm, még össze tudok hozzá kanalazni ezt-azt.


Egyébként dőzsölős nap volt: mosás géppel és végre tusolás. Ilyen melegben, főleg, hogy a munkaidőm 90%-ában is tűző napon vagyok és izzadok, ráadásul futni-gyalogolni is járok, nem lesz elég a heti egy tusolás. Ez sem tartott hosszú ideig, de ha még gyorsabban csinálom, akkor naponta egyszer bele fog férni.

(Az ember annyira természetesnek veszi, hogy folyik a víz a csapból, hogy bármikor, bármennyit moshat, tisztálkodhat, ihat. Csak akkor döbbentem rá én is, mekkora öröm, boldogság tusolni, igazán tisztának, illatosnak lenni, amikor korlátoztam a vízhasználatomat. Tusolás után percekig csak kurjongattam, hogy ez mennyire szuper volt.
És még ez a vásárlás is dőzsölés. Milyen sokan vannak, akik megvesznének örömükben, ha ennyi ételük is lenne. Én azért meg nem veszek, de tényleg örülök, hogy ez van. (Két hét még a próbahónapból az üzletben, aztán meglátjuk, hogyan tovább.)



Facebook oldal: Boszorkánykonyha


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése