2016. június 12., vasárnap

Motiváció



***Soha ne gondold, hogy bármihez is túl öreg lehetsz!

Az életem egészen addig nem igen nyert értelmet amíg a negyvenes éveim derekán tanítani nem kezdtem. 50 évesen indítottam be a kiadó vállalatomat kicsiben. 55 éves voltam, amikor barátkozni kezdtem a számítógépekkel. Tanfolyamokra jártam és legyőztem a velük kapcsolatos félelmet és 60 évesen lett meg az első kertem. Ekkor váltam lelkes biokertésszé, aki maga termeli meg az élelmét. 70 évesen jelentkeztem egy gyerek festőkurzusra és ugyanebben az évben teljesen megváltoztattam a kézírásomat. Vimala Rodgers könyve ihletett erre. 75 voltam, amikor megértem egy felnőtt festőkurzusra és elkezdtem árulni a képeimet. A jelenlegi tanárom most a szobrászkodásra akar rávenni. Közben jógázni kezdtem és igen pozitív változásokat tapasztalok a testemmel kapcsolatban. Pár hónapja úgy döntöttem, hogy olyan területekre merészkedek, amelyek félelmetesek a számomra és elkezdtem társas tánc tanfolyamra járni. Ma hetente több órát veszek és valóra váltom a gyerekkori tánctanulással kapcsolatos álmomat.

Szeretek teljesen új dolgokat tanulni. Ki tudja, mit hozhat a jövő. Azt azonban tudom, hogy addig a napig folytatom a megerősítéseimet és keresem a kreativitás kifejezésének új útjait , amíg el nem hagyom a bolygót. ***

Louise Hay






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése