2016. február 26., péntek

Pentek, Hartheim 22/9.

Ejjel itt volt az ejszakas. Igy 10-5-ig aludtam. Koran keltem: mosas, reggeli elokeszuletek, reggeli.


Es ebed elokeszites. L. mellett ugyanis keptelenseg fozni. Igy ma szepen elokeszultem ket napra. 


Mennyei lett a fasirt. Amikor keszitettem, meg nem tudtam, meg fogom-e enni /mivel a hus mostanaban nemgyerebe/, da isteni finom volt.


Kezdekf aradni, de meg csak 9 nap telt el, 13 visszavan, meg nagyon sok ero es energia kell. Amikor csak lehet, pihenek. Amig ma itt volt L-nal a masszor, ultem, becsuktam a szemem es aludtam negyed orat. A masik pihenes, hogy keresek kellemeset, szepet es par masodpercig nyugtatom rajta a szememet. Ma pl. tobbszor bamultam a rozsacsokrot az asztalon.


Lassan telt a nap, de L. viszonylag nyugodt volt szerencsere. Meg 13 nap.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése