2015. november 12., csütörtök

Mini kirándulás: esti kompozás és naplementés séta

Nem bírok ilyenkor bent lenni. Amikor november közepén is 23 fok van, a nap csak úgy ragyog, álomszépek az ősz meleg színei, tiszta az égbolt és a levegő. Egy házimunka sem lehet annyira fontos, mint egy-két óra a szabadban, a természetben, a fényben, a levegőn. 

Amikor Mohácsra kerültem, G. állandóan a Dunáról áradozott. Úgy beszélt róla, mint a világ legszebb nőjéről, úgy áradozott róla, ahogy Petőfi az Alföldről, ahogy Kossuth a Duna-menti Köztársaságról. Nem értettem. Most már én is értem. És imádom.

Már tegnap, a dunai csodás sétámon elhatároztam, hogy amíg ilyen gyönyörű idő van, el kellene menni kompozni. A másik érv emellett az volt, hogy mivel átépítik a kikötőt, a komp most a Sokac-révből jár, azaz kétszer olyan hosszú az út. Hajózni jó, a Duna csodaszép, sétálni a túlparton is lehet.

Induláskor még fent volt a nap, de már készülődött a pizsamaosztásra.



A színek, a tiszta kontúrok lenyűgözőek voltak.




Séta a töltésen...




... majd a strandnál ...








... és tovább a Dunával párhuzamos túraútvonalon.


Közben a nap aludni tért.





Mohács este, a túlpartról is mesés.





És a kompról is, így még sosem láttam.





Sokszor nem kell egy kis szépségért kiszaladni a világból. Sok csoda ott van az orrunk előtt.


Ezt a panorámaképet a Google kreálta nekem :)


Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése