2015. március 29., vasárnap

Vasárnap (Mo. 14/14.)

R: 2 főtt tojás

Csomagolás befejezése, kaja készítés az útra: 2 szenyó, 5 kis répa.


E: 1 kis sós tört krumpli, fasírt (nem túl gusztusos: a fagyasztóból kivéve így sikerült megmelegítenem)


Mozgás: délután 6.3 km tempós séta.


V: 2 főtt tojás, 2 retek


Az éjjel álmodtam. Egy angyal jelent meg. Azt mondta: "Vegyél részt az éjféli tisztításban!". Az órámra néztem, éjfél volt. Kimentem a wc-re, mert hánynom kellett, még a falra is került.

Amikor reggel felébredtem, szokás szerint elmentem wc-re. A fal le volt hányva... Ezek szerint nem álmodtam. Pedig csak az angyalra emlékszem. Ezek szerint tényleg jelzést kaptam, hogy ki kell menjek a mellékhelyiségbe. Se este, se reggel nem fájt semmim, nem voltam rosszul. Érdekes...

A csomag kész, a lakás ragyog. Hajnali 2.35-kor jön értem a busz. Újabb két hét Ausztria következik.

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése