2015. január 25., vasárnap

Vasárnap (Mo. 14/7.)

Már tegnap gondolkodtam rajta, hogy elmegyek anyuékhoz. Nyolcvan km, nem a világ távolsága. De havazást mondott. Így maradtam otthon és néztem a fejleményeket. Persze nem történt semmi. Ma reggel aztán felhívtam anyut, milyen náluk a hóhelyzet: van egy kis hó, de a főutak tiszták. Szuper, akkor megyek.

Egy zacsiba (mert nincs olyan edénykém, ami illene a tartóba) pakoltam a reggelimet: 1 darabka kolbászt és két falat sajtot, aztán indulhatott a menet.

Az utak tényleg tiszták voltak, néhol latyakosak, de semmi gond nem volt a közlekedéssel.

Tolna megyében tényleg van hó. Alig hogy odaértem és váltottam anyuékkal pár szót, ki kellett mennem és fotóznom párat:








Ebédre volt terülj asztalkám. Mint karácsonykor :) Nekem legalábbis olyannak tűnt. És ha az embernek szörnyen ritkán nem magának kell főznie, minden valahogy jobban ízlik :)


Ebéd: húsleves leve répával (és sok erőspistával), sült krumpli, sült csirkemell, savanyú uborka és káposzta saláta (anyu sk., cukormentes).



És ebből még egy adag (bár a husiból nem, a kis darabnak is csak a felét tudtam megenni, hús...).

Hazafelé végig havazott, de az utak tiszták voltak. Én meg hol Han Solo voltam...


... hol Luke Skywalker :)


Vacsora: nagy marék pörkölt-sós mandula.

Apropó: só. A sót ki akarják vonni a közétkeztetésből...

Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése