2014. december 3., szerda

Szerda (Mo. 14/10., wellness 3. nap)

1. nap itt

2. nap itt



Elérkezett a kis wellness utolsó napja. 

Nagyon gyorsan letelt ez a pár nap.

A reggelihez megint csak bőségesen akadt választék. 

Most a képen hátul látszik a frissen sütő pult, naná, hogy ma reggel is sorban álltam! :)



R: (igen, ez mind a három képen a reggelim volt; az is igaz, hogy ez kitartott estig :) )

Sajt, kolbász, zöldség, vaj...


... mennyeien istenkirályságos resztelt csirkemáj, párolt répa...


... és a desszertem: baconös tojásrántotta :)))))


Hát nem tudtam azonnal felkelni az asztaltól, de 10 perc múlva semmi bajom nem volt.
Búcsút vettünk a szállodától, kicsekkoltunk...





... és kis kerülővel, a Balaton parton autóztunk haza.








Siófokon álltunk meg kicsit, mert eleve rettenetesen régen jártam a szülővárosomban, mert imádom a Balcsit és idén még nem is láttam, no meg mert mosdóba kellett mennem.

Így gyakorlatilag két álmom is teljesült: a pihenés és a magyar riviéra. Mindez az év utolsó hónapjában. :)

Szép kis kört írtunk le: (Mohács-) Hőgyész-Dombóvár-Kaposvár-Zalakaros-Siófok-Tamási-Hőgyész (-Mohács). És én még mindig tátom a számat, hogy ekkora mázlista vagyok: tényleg teljesen ajándékba kaptam ezt a pár napot (VG-nak itt is nagyon köszönöm), tényleg kikapcsolódhattam, pihenhettem, és még a Balatont is láthattam. Mondogatom egy ideje, de így is van: a Jóistennek (sorsnak, univerzumnak...) még dolga lehet velem, ha ilyen nagy becsben tart.

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése