2014. május 21., szerda

Út a cél felé 59. nap


Már a hétvégi strandoláskor kicsit felfáztam, tegnap Eszéken napszúrást kaptam és a klíma az autóban is megtette a szokásos hatását. Aztán ma iszonyú fejfájásra ébredtem és fájdalomcsillapítóval kezdtem a napot. Punnyadt voltam és nagyon fáradt egész nap.

Reggeli: mogyoróvajas pufi rizs, kávé.

És sok vizet ittam.

Voltunk a piacon reggel, szerzemények többek között házi eper, cseresznye, sonka, tojás.

Tízórai: eper, cseresznye.

Ebéd: saját sütésű lazac, párolt zöldség, saláta.



Ebéd után a már ebéd előtt előkészített hamburger húst és a nulla szénhidrátos zsömlét sütöttem meg.





Uzsonna1: paradicsom (piaci, nem spanyol), sonka.


Aztán -eredetileg napozást terveztünk- lementünk megnézni a Dunát, egy órát sétáltunk.


G. fagyizott is, most is jó illata volt, megszaglásztam :)


Jó magasan van a víz.



Itt egy egész szigetet vitt a víz :)


Megnéztem, holnap reggel hol szeretnék futni. Hát ott nem tudok fordulni, mert áll a víz.



Uzsonna2: 2 hamburger hús.

Vacsora: bogyós gyümölcs, laktózmentes joghurt.


Majd nyamvadt közérzet, lázmérés: hőemelkedés. Főztem egy nagy adag teát, elszürcsölöm, aztán lassan ágyikó. Holnapra szeretnék jól lenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése