2014. május 8., csütörtök

Út a cél felé 45-46. nap

45. nap





Reggeli: 250g növényi joghurt, 200g bogyós gyümölcs.

Ebéd: sült hús, párolt zöldség.
Vacsora: tonhal saláta.

A tegnapi "télapó előtti bezabálós" nap után megköszönte a szervezetem, hogy ma nem terheltem túl...

Edzés: Les Mills Pump 22. nap: Pump and burn.

Mivel egész nap borult idő volt, aztán délutántól esett az eső, napozás nem volt.
Plusz mozgás: fél óra séta az esőben, ének nélkül...

46. nap

Reggeli: kávé.
Tízórai: 1 banán.
Ebéd: tonhalas tészta, saláta.
Uzsonna: 1 adag fehérjeturmix, kenyér, meggy.
Vacsora: zöldség krémleves, saláta.

Edzés: pihenőnap.
Napozás: 4x10 perc.
Plusz mozgás: 1 óra fűnyírás.

Eredetileg reggelire volt tervben a kenyér és a banán, a banánt áttettem tízóraira, a kenyeret uzsonnára. A fehérje tízóraira volt tervezve, azt is áttettem az uzsonnához. A meggy házi, saját fagyasztású volt.

Ebéd készítéskor annyi minden volt egyszerre, hogy azt hittem, tonhal salátát eszek, ezért jó nagy adag salit készítettem. Közben rájöttem, hogy tészta van. Abból meg véletlenül dupla adagot főztem, de nem bánom, meg is ettem mind, jól is laktam :)

Így a 11. munkanap után már rendesen fáradt vagyok. Elsősorban "fejben". Már érzem, hogy legjobb lenne 2 teljes napot átaludni, hogy regenerálódhassanak az axonjaim. A transzmittereim már nem mindig képesek adszorbeálódni a posztszinaptikus membránjaimhoz, és még 3 nehéz nap visszavan. Egy kedves E-rokon kavarcai miatt lesz ilyen a maradék 3 nap, nem részletezem, semmi értelme, majd csak túléljük.

Várom már, hogy otthon legyek, vár G. (aki nagyon hiányzik), és hétvégén tesós családi program. :)

Még 3 nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése