2014. május 31., szombat

Hús-vér motiváció 41

…………………………………………………………………………………………………..............................
Van egy pont, ahol a kislányból nő lesz. Egy pont, ahol legyőzöd a félelmet. Egy pont, ahol kiborulsz. Egy pont, ahol már csak röhögünk mindenen. Egy pont, ahol már nem agyalsz. Egy pont, ahol erősnek kell lenned, és egy másik, ahol elgyengülsz. Egy pont, ahol az extázis kezdődik. Egy pont, ahol minden bölcsességedre szükség van, és egy másik, ahol újra kisgyerek lehetsz, ha arra vágysz. Mindig van egy pont. Gondolkodj! Ne gondolkodj! Éld az életed! Minden fejben dől el - ezt te is tudod.
…………………………………………………………………………………………………………………………………….................

Ismertem ezt a kislányt. Abba az iskolába járt, ahol tanítottam. Évek jöttek-mentek, a kislányból fiatal hölgy vált. Személyesen nagyon régen találkoztunk, de a közösségi hálón egyszer csak felfigyeltem a fényképeire. Mindig vagány csaj volt, de itt történt valami. Tegnap feltett egy képet, amitől egyértelműen leesett a tantusz és tátva maradt a szám. Ha nem láttatok még kis kacsából gyönyörű hattyúvá válást, akkor most jól figyeljetek!




Igen, K. duci volt. Csakhogy a túlsúlynak az esztétikai vonatkozásán kívül van még jó néhány negatív hatása. Ezt K. is érezte. És egyszer csak eljött az a pont, amikor eldöntötte: ebből egyszer és mindenkorra elég! Meg is lett az eredménye! Megkerestem hát és megkértem, hogy legyen Hús-vér motiváció. Mert rám óriási hatással van a kitartása, a következetessége, a fegyelme. És biztos vagyok benne, hogy nemcsak nekem, hanem még nagyon sokaknak lesz a példaképe!

„Júniusban lesz egy éve, hogy elkezdtem. Nagyon-nagyon nem voltam megelégedve magammal, plusz éreztem már, hogy sokat fáj a hátam és a térdeim. Így elhatároztam magam és eddig ez az eredménye. Az étrendemből most már teljesen kihagyom a finomított szénhidrátokat és a cukrokat, graham kenyér nagyon ritkán, esetenként barna rizs, és persze rengeteg zöldség, hús és gyümi."

"Minden nap edzek, általában step aerobicra járok, saját testsúlyos edzésekre és súlyos alakformáló órákra + konditerem és egy kis szauna. Most kezdtem el hosszabb távokat futni,


így már sokkal könnyebben megy, eddig utáltam, de most már egyre jobban szeretem.”


Megkérdeztem, hogy tényleg nincs süti, csoki, nasi?

„Természetesen vannak csaló napok, de próbálom magam akkor is türtőztetni. Ha édességre vágyom, általában túró édesítővel a sütim.”

„A mai vacsim edzés után 150gr zsírszegény túró volt 2 nyers tojással és egy kis steviaval.”


Ha hozzád hasonló helyzetben lévőknek tanácsot adnál, mi lenne az?

„Azt mondanám, hogy vágjanak bele és higgyenek önmagukban, mert minden fejben dől el és minden csak akarat kérdése. Én rengeteg jót kaptam a sporttól és attól, hogy most így élek. Sokkal egészségesebbnek érzem magam, nem vagyok fáradékony, nem fáj a hátam, jobb kedvű vagyok, nagyobb önbizalmam lett. És természetesen sokkal energikusabb vagyok és úgy érzem, mindenre képes vagyok, ha eldöntöm.”

 „Az a mottóm, hogy minden fejben dől el. Csak el kell hinnünk, hogy képesek vagyunk rá, ennyi a titka az egésznek.”



K. egyszerűen fantasztikus. Olyan szerény határozottság, fegyelem, akarat, eltökéltség, tudatosság sugárzik belőle, hogy óriás plakátokon kellene mutogatni. Csodás példája annak, hogy ha változtatni szeretnénk, csak el kell indulni, kitartani, és frenetikus eredményt lehet elérni. K., nagyon köszönöm, hogy az eddigi Hús-vér motivációs rovat szereplői mellett Te is példaképem lettél! Tiszta szívből kívánom, hogy elérd mindazt, amit szeretnél! Tudom, hogy sikerülni fog, hiszen eldöntötted J
További Hús-vér motivációk itt és itt.
Facebook oldal: Boszorkánykonyha.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése