2014. április 20., vasárnap

Út a cél felé 27-28. nap


A 27. utazásos nap volt. Már előtte való este összedobozoltam a kajámat. Reggeli még otthon: zabkása fahéjjal, kávé. Aztán csak kivettem a hűtőből a kaja-pakkot és indulhatott a sietős nap. Tényleg siettem, mákom volt, hogy nem találkoztam traffival, mert enyhén szólva magas lett volna a bírság összege. Khm. Alig 1 óra alatt Hőgyészen voltam, csak beültettem anyut, irány Tamási. Kocsi lead a gumisnál, gyors város körberohangálás, ügyintézés. De legalább láttam a tojás fát :-)


Tízórai vezetés közben: az előre pucolt, dobozolt egy darab narancs.

Vissza a kocsiért (jó egy órás aerob edzésnek megfelelt a rohangálás a városban), száguldás vissza anyuékhoz. A gyomrom már rendesen jelezte, hogy ebéd idő van... Ebéd: a vitt zöldség levesem, spenótom, csirkém. És ettem kicsit mami krumplis tésztájából és anyu madártej szeletéből.



Aztán padlás: anyuéknál van még egy csomó könyvem, kellett hozzak pár kilónyit, mert már a Bűn és bűnhődést is kiolvastam...  Majd gyors fodrászkodás, pakolás, és indultam haza, mert útközben még vásásrolni is kellett mennem. Bátaszéknél már rendesen gyülekeztek a felhők és iszonyat viharos volt a szél. Nem bírtam ki, hogy ne álljak meg fotózni egy percre.







Ma (28. nap) húsvét vasárnap van, de nem volt nagy ünnep, mert K. dolgozott, így kivételesen belehúztam a házimunkába.

Reggeli (zabkása, kávé) előtt elmentem futni. 3.6 km sikerült, nem terveztem előre útvonalat, csak egy kis kört akartam futni. Az is lett.


Sonkát főztem, tojást festettem, mostam két nagy adagot, mosogattam, ágyneműt cseréltem, elültettem a virágokat a balkonládába, felhordtam a kocsiból a cuccost (amikor tegnap hazaértem, éppen felhőszakadás volt, csak a legfontosabb dolgokat hoztam fel akkor)...

Tízórai: 10 szem mandula, 1 kocka fekete csoki.


Ebéd: zöldségleves, spenót, 2 tükörtojás, 1 kenyér.



Uzsonna1: répa.


Uzsonna2: 1 szendvics (mustár, házi sonka, paprika, sajt, saláta).


A mai edzés elég későn volt, de megvolt:

- bemelegítés
- Les Mills Pump / 5. nap / Pump challenge (emeltem a súlyon a váll gyakorlatoknál, ma 3-3 kg-mal ment)
- nyújtás.

Vacsora: nagy saláta (párolt gomba, retek, paradicsom, vegyes saláta, balzsamecet, tökmagolaj).


+1: 125g laktózmentes túró, kevés laktózmentes joghurt, fahéj.


Holnap igyekszem lazábbra venni a figurát: megint egész nap pörögtem, hulla fáradt vagyok...

No megyek, keresek a több kilónyi tegnap elhozott könyvkupacból valami olvasnivalót, aztán szpáty.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése