2014. április 14., hétfő

Út a cél felé / 21-22. nap

3. heti étrend itt
3. heti edzésterv itt
Facebook oldal itt


Nem volt már vasárnap erőm írni este. Láttam csodás szivárványt, ettem, lement a meló reggel 8-tól este 9-ig, és a 14. nap végére tényleg rendesen elfáradtam.





 Reggelre zabkása volt (50g vízzel főzve), fahéj, 1 adag fehérjepor, 1 banán, kávé.


Sok volt a tennivaló, így megy ez minden utolsó vasárnap. Takarítani fent, lent, kint, bent, főzni két napra, az útra kaját csomagolni... Elkészültek a szokásos szendvicsek is.


Ebédre a tegnapi zöldség krémleves maradéka volt pirított sonkafalatokkal,


sült csirke, házi cékla, jégsaláta vöröshagymával, tökmagolajjal.


Uzsonna a szokásos répa,  és a szokásos tonhal saláta. Most pufi rizs nélkül. És ettem két kocka fekete csokit.

Vacsorára két tojásból és egy fehérjéből készült rántotta.

Ma (hétfőn, a 22. napon) nagyon korán ébredtem, 3/4 5-kor, magamtól. Készre pakoltam a csomagomat, megcsináltam az edzést (futás-has intervall, mell-váll), aztán az örökkévalóságig vártam, hogy jöjjenek értem. Nem zavartattam magam (na jó, imádkoztam, hogy siessenek értem...), olvastam a Bűn és bűnhődést (ami nagyon izgalmas, le sem tudtam tenni). 11 után jöttek értem, bevackoltam a buszba és uzsgyi hazafelé.


Az úton a szendvicseket ettem kávéval. Nagyon kevés vizet ittam (kábé 2 decinyit), hogy ne kelljen miattam megállni... Viszont reggel, felkelés után kapásból egy kiter vízzel indítottam, hogy kicsit "előre hidratáljam" magam.

Itthon vacsira rántotta volt, házi sonka, friss piaci retek, uborka egy kis mustárral.


Aztán később még egy szendvicset ettem.

És persze megittam itthon egy liter vizet.

Most pedig elvonulok, olvasok kicsit, aztán szpáty. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése