2014. február 13., csütörtök

109. nap (Ausztria)


E. ma már jól van. Ma egyszer fújt orrot, amúgy pörög, mint egy szélgép viharban. Tegnap délután óta azon röhög (ezt nem tudom másképp kifejezni, mert nem mosolyog, nem vigyorog, nem húzódik mosolyra a szája, nem nevet, nem somolyog, nem kacag ...), hogy milyen jól megfertőzött engem és milyen csúnya piros az orrom. Azt hiszem, a tegnapi lopással gyanusítgatás és ez után megállapíthatom, hogy a hiba nem az én készülékemben van...

Csendesen telt a mai nap, és a hátralévő hármat is ilyenre tervezem. Lent vagyok E-tel, ott ülök és olvasok. Kivégeztem a Háború és béke első kötetét (szegény Bolkonszkij megsebesült és francia fogságba esett...) és tizenkettedszer újrakezdtem az Eat, pray, love-ot. Ha E. mond, mesél valamit, kedvesen hümmögök (hogy jelezzem: itt vagyok, hallom), ha kér valamit, megcsinálom, mosok, főzök, takarítok... Közben fújom az orrom (nem tetszik a kifújt dolog színe és állaga...), bekrémezem, köhögök. Elvagyok. :-)

Reggeli: mindenmentes 'kájzersmarn', saját őszibarack lekvár, kávé



Tízórai egy adag fehérjeturmix lett volna, de nem ittam meg.

Ebéd: 2 szendvics (mindent bele toast, mustár, pulykasonka, sajt, hagyma, paprika)




 Uzsonna1: mandarin, mazsola


Uzsonna2: tonhal saláta

Vacsora: sült hús, saláta




+1: 80g lakt.mentes túró, 1 adag fehérjepor

Már kilenc napja eszem így, hogy egy nap sokszor, gyakorlatilag 3 fő étkezéssel és sok kicsivel, és meg kell jegyezzem: nagyon jól működik. Éhes ebéd után vagyok, de ugye akkor 1-kor már jön egy snack, amivel ki lehet húzni 3-ig-fél 4-ig. Innen a vacsoráig sima ügy, és eszembe sem jut nassolni, mert tudom, hogy amikor feljövök, vár az esti snack. :-) Arra is rájöttem, hogy ez az egész még szuperebbül működne, ha változatosak lennének az ételek: legalább két naponta más gyümölcs, más zöldségek, hús helyett néha hal... Itt még az is szó szerint nagy csoda, hogy így meg tudom oldani a kajálást... Otthon viszont iszonytatóan zsúfolt, eseménydús két hetem lesz, igazából annyi minden fog történni, hogy csak amit előre látok, az sem fér majd bele a két hétbe, no de nem is akarok ennyire előre szaladni. (És már megtanultam, hogy a változás az élet természetes velejárója. És el tudom fogadni.) A sok dolog miatt - és mert továbbra is kénytelen vagyok keményen spórolni az évben leledző 1-2 (3-4) nagyobb kiadás miatt - otthonra is egyszerű menütervet készítettem, előre legyárthatót, csomagolhatót. Őszintén szólva 4 menüterv készült. Mindegyiket kiszámoltam, mennyire jön ki. Vicces, mert a legegyszerűbb menüsor jött ki a legdrágábbra... És a legolcsóbbat választottam. Ha sikerül begépelnem, közzéteszem.

Hatodik napja nem edzettem. Régebben már az agyam eldobtam volna, hogy jaj, mi lesz így velem, jézusom, hát elsorvadnak az izmaim, egek, lemaradok, kimaradok, elrontom, tönkreteszem... Beteg vagyok. És nem pihenhetek, mert dolgoznom kell. Nem vagyok jól, és amíg így van, nem edzek. Persze, hogy várom már, hogy használhassam a súlyzóimat, hiányzik az érzés, hogy a francba is, megcsináltam, de az egészség fontosabb. 

19 hónapos ma ez a kis blog. Az elektronikus naplóm. És olvassátok, és érdeklődtök, és hozzászóltok, és tanácsokat/ötleteket adtok, és motiváltok, és kérdeztek, és recepteket próbáltok ki, és velem sírtok és nevettek... Köszönöm!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése