2013. december 24., kedd

Új fejezet / 2. szakasz / 58. nap: Karácsony

Reggel sikerült edzenem (itt írtam róla), így már jól indult a nap.
 
Reggeli:
 
boszispitz szendvics (sonka, kel).
 
 
Tízórai: kis marék mandula.
 
Ebéd: gyros husi (saját sütés), saláta tökmagolajjal.
 
 
Aztán fadíszítés: saját sütésű és díszítésű mézeskaláccsal.
 
 
 
Majd bementünk a városba, K. szüleihez (meg a halászléért ;-)
A mohácsi betlehem. Meg egy boszi.
 
 
A város karácsonyfája. (Meg megint egy boszi.)

 
A sétálóutca ünnepi fényárban.
 
(A zöld lézerfénnyel, ami a képen látszik, zavarják el a galambokat. Embertelen sok van belőlük.)

 
Több mindent kaptam, de hát ez a csomagolás valami kis csoda. Legszívesebben így hagytam volna.

 
Aztán persze kibontottam:


 
Csak ezután jött az ünnepi vacsora, ami nálunk halászlé volt. K. tésztával ette, hal nélkül, én hallal, tészta nélkül. Étkezési jin-jang :-)

 
Szép karácsony estét, boldog ünnepet kívánok mindenkinek!
 
 
 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése