2013. október 26., szombat

Új fejezet / 76. nap / Mennyei kaják, mozi...

Mennyeieket ettem, sokat rohangáltam-csomagoltam, és este moziban is voltam :-)

Kora reggel piaccal indítottunk, zöldség, tojás megvan.

Isteni reggeli: hagymás-sonkás (2db) tojás, saját fenséges kenyérke, tejeskávé.

 
Tízórai: natur narancslé.

 
Ebéd: petrezselymes-kakukkfüves csirke ragu leves karalábéval,


 
és a tegnap elkészített guba. Hát ez valami lenyűgöző ízélmény volt.

 
 

 K-nak babfőzeléket főztem.


Uzsonna: 2 meggyes-mákos-diós paleo sütike kávéval. Mostanában ez az egyik kedvenc kajcim, hihetetlenül finom és nagyon laktató.


Uzsi után átugrottam az albérletbe, átöltöztem, csomagoltam az osztrák útra, majd moziba mentünk. :-)
 
 
A film előtt K. meghívott egy kávéra.
 
 
Ő pedig pizzát evett.
 

 
Aztán jöhetett a Szupercella Stalloneval és Schwarzeneggerrel.
 
 
Ezelőtt februárban voltam moziban, jó volt újra. A film nekem nagyon tetszett, igazi kikapcsolódás volt, érdekes témával, 1-2 meglepő fordulattal és 2-3 nagyon jó poénnal. Semmi extra, semmi túljátszás, semmi erőltetés, csak egy jó film.
 
Hazavezettem (csak 80-nal, egyszerűen nem látok sötétben..., komolyan), aztán jött a vacsora: zöldfűszeres sült csirkemell, vegyes saláta. Nacccerű volt :-)
 

 

Most, hogy belejönnék a pihenésbe, vége a mókának: holnap végleges pakolás, hűtőleolvasztás, takarítás, egyebek, aztán hétfőn Knittelfeld újra.



2 megjegyzés:

  1. Hm,jó kis nap..és a mákos süti....hagytál nekem??!!

    VálaszTörlés
  2. Tényleg jó nap volt :) Mákos süti van a fagyasztóban, de ma még sütök egyet, meg megcsinálom a kókuszos - cseresznyés pitét is, amire azt mondtad, hogy isteni :) Jönnek ki velem Ósztriába. Ezek lesznek az életmentő kajáim...

    VálaszTörlés