2013. szeptember 21., szombat

41. nap / Napi menü


 
Reggeli (edzés után): 3 szelet puffasztott rizs, 1 adag vaníliás fehérjepor.
 
Tízórai: 1 alma.
 
Ebéd: 150g brokkoli püré (a főtt brokkolit egy csöpp himalája sóval és pár csepp mandula tejjel leturmixoltam), 150g sült csirke, fél zacskó főtt rizs.
 
Uzsonna: Elutaztam, és -ez ritkán fordul elő- elfelejtettem elvinni az uzsonnámat... M. meghívott a börgerkingbe, ettem egy natúr salátát (tonhal lett volna még hozzá, ha elviszem...).
 
Vacsora: Sokminden történik mostanában, és nem mindig a legjobb dolgok. Kaptam megint egy hírt, ami miatt  - és nálam ez szinte soha nem fordul elő - nincs étvágyam. TUDOM, hogy ennem kell, így magamba tömködtem két kis darab sült húst és az ebédről ide tervezett brokkoli püré maradékát.
 
Folyadék: Mostanában nagyon keveset iszom. Szinte állandóan úton vagyok, mindenhova oda kell érni, hiába vagyok autóval, nem tudok fél óránként megállni. Előbb indulni sem nagyon tudok, mert akkor hajnali 4-kor kellene felkelnem, amire mindennel elkészülök és az edzés is megvan. Holnap reggel is utazom, jó 3 órás autóút, a víz mindig odakészítve vár a kocsiban is, majd ügyes leszek, hogy max. 1 megállással menjen a dolog. (Ideje tudomásul vennem, hogy nem lehet mindig mindent maximálisan jól csinálni, ember vagyok, elfelejthetem néha magammal vinni az uzsonnámat, és most kevesebbet iszom, lesz ez majd jobb is.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése