2013. augusztus 21., szerda

Kimenő :)

Kaptam ma 2.5 óra szabit délelőtt :) Ki is használtam, elmentem biciklizni. Olyan helyekre, ahol eddig még nem jártam. (A blog szerkesztő és képszerkesztő programja még mindig durcizik. Pár fotót azért sikerült ideerőszakolnom, persze nem ott és úgy vannak. ahol és ahogy szeretném, de az eddigi semmihez képest ez már jókolra valami. :))

A templom felé vettem az irányt, no de innen már új lett az útvonal. Erre lent már nincsenek kerékpár utak, rendesen oda kellett figyelni, az utcák néhol nagyon szűkek, a forgalom viszonylag nagy.

Íme hát a már sokat fotózott templom, most teljesen más (látó)szögböl.

 
Jobbra a templom kerítése-fala, elöl a hegyek.

 
Találtam egy parkot, ott szépen leültem az őszinek kinéző padra és elfogyasztottam a bedobozolt tízórait.

 
Elértem a városi uszodáig.
 
 
Van csúszda is, aminek egy része a szabad térben van, kint :)
 
 
 
Csak ezen az utcán, nagyon közel az uszodához van egy hatalmas sportcentrum. Focipálya (rendes, nagy), teniszcsarnok, szabadtéri teniszpálya...) hatalmas parkolókkal, hegyekkel.
 



 
Gyorsan ment az idő, el kellett indulnom visszafelé. Sikerült közben lekapnom egy katonai gépet. Itt van a szomszédban Zeltweg, katonai reptérrel, itt nincs olyan nap, hogy ne látnék röpcsiket nagyon alacsonyan szállni. :)

 
A hegyek pedig hegyek, imádom őket. Meseszépek mindig, ma is, a kis csiklandozó-játszadozó-keletkező felhőgombolyagjaikkal.

 
Talán ez volt az utolsó 2013-as nyári kimenőm. Jó volt - mint mindig - kicsit nem a házban lenni, új dolgokat látni, biciklizni, nézelődni, szabadnak lenni. :)
 
 

2 megjegyzés:

  1. A biciklis-pados a kedvenc képem....jóóó,hogy kimentél,és akkor most bementél már???Nagyon jó kis túra lehetett,szép minden!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az egy jó kép :) Már bent vagyok... Tán egész szeptember 2-ig...

      Törlés