2013. május 1., szerda

90/24. Juharszirup kúra 2. nap

1. nap itt.



kép

Túl vagyok a második napon is.
Közérzetem rendben.
Egész nap strandoltam (itt írtam róla), nagyon jó volt nem a megszokott helyen lenni, új arcokat látni, punnyadni, pancsolni...

Elfogyasztott folyadék:

- a 2 liter kúraital,
- fél liter frissen facsart narancslé,
- 2 liter tea,
- 1 liter víz,
- fél liter gyógyvíz Harkányban.

Este 9 körül kezdett csak jelezni a gyomrom, de nem igazán nagy korgás ez, inkább amolyan csendes kis korgantások. Nem mondom, hogy nem akadt meg a szemem a strandon minden egyes étkezde hirdetőtábláján, és hogy nem tudnám pontosan felsorolni, melyik fürdővendég mit evett, mennyit és mennyi idő alatt, de azt sem mondhatom, hogy eszementen éhes lennék. Én, aki eddig alig bírt életben maradni egy kiadós ebéd után!!!

Viszont most megyek, megiszom a Huny*di vizet, aztán jöhet az építő, pihentető éjszakai alvás.

Még 8 nap.
Hajrá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése