2012. december 5., szerda

Recept: Sajtos sült hal

Boszorkányosan egyszerű és roppant gyors kajci.
Mert mit csináljon az ember lánya, ha a tervezett vacsorához nincs alapanyag... Kinyitja a hűtőt, megnézi, mi van benne, és abból is mi az, amiben nincs túl sok CH, de finom is...
Fogtam egy szelet halat a fagyasztóból, vízben kiolvasztottam, addig a párolt zöldség elkészült (fagyasztott az is). A halról konyhai papírtörlővel leitattam a vizet, serpenyőbe tettem, megsütöttem csöpp halfűszerrel. Amikor majdnem készen volt, egy szelet sajtot tettem a tetejére. Amikor az rásült, kivettem a serpenyőből.
Meglepően finom.
100 g hal, 18 g sajt, 50 g vegyes zöldség:
185 kcal, 27 g F, 6 g CH, 5 g zsír.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Milyen halból sütötted? Nekem sajnos a Pangasius állandóan szétesik :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Gyöngyi, ez épp pangasius :) Volt, hogy nekem is szétesett, egyszer. Most mákom volt :)

      Törlés