2012. december 22., szombat

Recept: Édes bűnbeesés

 
Egy kis tálba kevés vanília aromát öntöttem (1 ek), hozzá fél dl (laktózmentes) tejet, és villával hozzákevertem 5 g sajtkrémet. A határesetes kenyérszeletekből (határesetes=ha most nem használom el, dobhatom ki) kis pohárkával kör alakú szeletkéket szúrtam ki, amiket beáztattam (csak az egyik felén) a tejes keverékbe, majd serpenyőben zsiradék nélkül sütni kezdtem. Közben felszeleteltem 100 g banánt kb 1 centis karikákra, ezek is a serpenyőbe kerültek a kenyérkék mellé. A banán hamarabb kész, közben azt kivettem, kistányérra tettem. Amikor a kenyérkék alja jó pirosra megsült (nem fordítottam meg a serpenyőben), tányérra tettem őket. Mindegyik kapott egy kis nutellát (ajándék nutellának ne nézd a makróit- ez vicc volt, mert mértem, néztem, összesen 10 g), rá a banánszelet, majd a tetejére egy leheletnyi csökkentett zsírtartalmú tejszínhab (összesen 5 g) került. (Ötlet: itt.)
 
356 kcal, 10 g F, 69 g CH, 11 g zsír
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése