2013. március 24., vasárnap

Vasárnap, 03.24. (Ausztria)

Hát a ma reggeli felkelés az edzéshez elég brutál volt. Egyszer visszaaludtam, aztán erősen koncentrálnom kellett, hogy ez másodjára ne forduljon elő... De legyőztem magam, felkeltem, és lenyomtam az edzést.
 
 
A szokásos reggeli munkarutin után jött a reggeli: almás-narancsos torilla.
 
Majd jött G., E. fia. És itt volt fél 12-ig... Közben elkészítettem az ebédet: rakott zöldség.
 
Ebéd után jött a pihenő (sikerült aludnom 1.5 órát), majd egy 1 és negyed órás séta. Minusz 1-2 fok volt, de minusz 20-nak éreztem. Így a farmeromra ráhúztam még egy nadrágot, felvettem a legmelegebb pulcsimat, sapka, kesztyű, miegymás... E. persze a nylon harisnyájában, félcipőben...
 
Vacsora, majd kis tévé (a bajor csatornán színjáték...), aztán végre este van.
 
Étek
 
 

390 kcal, 8 g F, 62 g CH, 13 g zsír
 
205 kcal, 12 g F, 16 g CH, 9 g zsír
 
Uzsonna: 200 g natúr joghurt, 1 adag fehérjepor
149 kcal, 30 g F, 13 g CH, 7 g zsír
 
Vacsora: 90 g túró, 1 kis pohár vaníliás joghurt, 1 adag fehérjepor, 100 g spárga 6 szelet sonkában átsütve.
546 kcal, 58 g F, 31 g CH, 20 g zsír
 
1391 kcal, 108 g F, 121 g CH, 49 g zsír
 
Folyadék: 3 liter :)))
 
Mozgás:
- reggel edzés
- délután 1 és negyed óra séta.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése