2012. október 30., kedd

Hús-vér motiváció 17

Sokan kérdezik: mi a francot akarok még, hiszen 79 kilóról már 59 vagyok, szép vagyok, vékony vagyok, pont jó vagyok, blabla.
Senkinek nem akarok megfelelni.
Nem érdekel, ki szerint milyen vagyok.
Ez az egy életem van, ez az egy testem van, amiben habár egyre jobban érzem magam, még mindig nem jól.
Aki ismer, tudja, mennyire makacs vagyok (hajjaj!), és az az is tudja, hogy nem adom fel, nem állok meg, amíg el nem érem, amit akarok.
Nem érdekelnek a kilók. Persze jó kis mérce, de a centik nálam jóval többet érnek mint a mérleg kijelzője, no és a ruhák is, amik nem hazudnak. Soha.
Igen: egészen emberi formám van már.
Igen, megállhatnék, de nem ez a célom.
TUDOM, hogy a jóból is lehet még jobbat kreálni.
És tegnap kaptam erről egy hús-vér bizonyítékot is.
B. (akiről már többször írtam (pl. itt is), és fogok is, mert nagyon nagy motiváció nekem) tegnap küldött két képet. A Body beast programra edz, a felénél jár, és hát itt vannak kérem a megdönthetetlen bizonyítékul szolgáló képek arra, hogy a jó lehet még jobb, sőt!
Hajrá, B.! Hajrá én! Hajrá mindenki! :)
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése