2017. március 19., vasárnap

Ausztria 14/3.

Gyógyszer. Van, aki simán beveszi, van, aki hisztivel. Amikor ide kerültem, a néni leginkább bevette, majd csak rábeszélésre. A múltkori etapon már párszor kiköpte és minden egyes alkalommal ment a hiszti. Ez meglehetősen kiborító, úgyhogy a mostani két hétre már készültem. Hoztam magamnak vitamint, meg -sajnos- úgyis kell most az allergiára a gyógyszerem, ezeket feldaraboltam, hogy legyen annyi kis darab, ahányat a néninek be kell vennie. Amikor eljön a gyógyszer bevétel ideje, az övét odaadom a bekészített dobozából, a magamét a zsebemből (oda szoktam tenni, hogy kéznél legyen), mindkettőnknek friss víz a pohárba, és eleve úgy kezdem, hogy MINDKETTEN bevesszük a gyógyszerünket, és mutatom, hogy én hogy csinálom. Mivel sokszor olyan, mint egy baba és nagyon sokszor utánoz, sejtettem, hogy ebben a témában is menni fog. Két napja no problémó a gyógyszer bevétellel. ;)



Reggeli mocorgó (piros gumikötéllel):
- bemelegítés
- bicepsz karhajlítás
- felhúzás
- válltól nyomás
- oldalemelés
- hasprés
(3x10, a hasprés 3x20)
- nyújtás.

És 4km.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése