2012. december 28., péntek

Napi menü

Reggeli: 30 g zabkása 1 adag csokis fehérjeporral, 1 narancs, 1 banán.
 
Tízórai: 1 alma, 1 kis kókusz kocka.
 
 
Ebéd: húsleves (tészta nélkül, 2 dl), sült pipimell, töltelék, rizibizi, rengeteg cékla.
 
 
undefined
 
Pár kis süti (nem krémesek).
 
 
Ezután már csak folyadék volt, tea, víz, és estig fél liter házi céklalé. (Hetek óta szinte csak zabkását és gyümölcsöt ennék, és pár napja rákattantam a céklára. Kilószámra tudnám enni. Sikerült Hőgyészen a zöldségesben szerezni friss céklát, mami olyan 2 kilónyit meg is főzött nekem, ennek a levét is hazahoztam, azt iszogatom, isteni finom.)
 
Megkockáztatom, hogy habár nem számoltam ki, de tartottam a kalóriadeficitet. Talán még a CH is a szokásos 170 g körüli lehet. Ha meg nem, akkor hát nem :) Holnaptól újra számolás, és folytatódik az edzés is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése