2013. augusztus 15., csütörtök

Zsírégető edzésterv nőknek

A 18 és 65 év közötti egészséges felnőttek esetében a WHO (Egészségügyi Világszervezet) által javasolt cél legalább napi 30 perc mérsékelt intenzitású testmozgás hetente 5 napon, az iskoláskorúaknak pedig napi 60 perc intenzív mozgás ajánlott.
 
Ha pedig zsírvesztés a célod, akkor ennél többre van szükséged!
  
 
Íme egy heti edzésterv annak, aki komolyan gondolja, és akinek szimpatikus ez az edzéskombináció.
 
  Edzés típusa Időtartam
Hétfő Súlyzós edzés ~45 perc
  Intervallumedzés 10+10 perc
Kedd Súlyzós edzés ~45 perc
  Aerob edzés 30 perc
Szerda Pihenőnap vagy
Aerob edzés
 
45 perc
Csütörtök Súlyzós edzés ~45 perc
  Intervallumedzés 10+10 perc
Péntek Súlyzós edzés ~45 perc
  Aerob edzés 30 perc
Szombat Aerob edzés
vagy intervallumedzés
45 perc
10+20 perc
Vasárnap Pihenőnap  
 
Napokra lebontott részletes edzésprogram itt.
 
Az aerob edzésről itt olvashatsz és itt találsz egy videót.
 
Jó döntést, jó munkát, jó alakváltást kívánok! :)

6 megjegyzés:

  1. Szia! Pár napja kezdtem el olvasgatni a blogodat és elég sok mindenben magamra ismertem. :)Lehet, hogy nagyon amatőr a kérdés, de te honnan szerezted be az Insanity workout-ot? Mármint nem a leírásokat, hanem magát a nézhető verziót? Előre is köszi a választ! Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Judit! Örülök, ha tudsz csemegézni a blogból! :) A DVD-t anno ajándékba kaptam. :)

      Törlés
  2. És lehet valahol rendelni? Vagy letölteni? Csak mert mintha olvastam volna azt is itt nálad, hogy Mo-ra nem szállítanak. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, jó kérdés... A www.teambeachbody.com oldal talán segít. Meg valami torrent dologról hallottam anno, de sajna számítástechnikai analfabéta vagyok, így nem tudom, ez mit jelent.

      Törlés
    2. Köszi, akkor még keresgélek :)

      Törlés
    3. Remélem, hogy sikerrel jársz! :)

      Törlés