2021. december 13., hétfő

Hétfő

Minek is nevezzem? Határozott idejű szabadságlevél? Felfüggesztett büntetés? Halálos ítélet? Tulajdonképpen bármit mondhatok rá: nem számít. Lehetne akár 3 hónapig engedélyezett pénzkereseti lehetőség is az eredeti szakmámban. De a keresetnek is meddig van értelme?

Nehezen alszom el jó ideje, mert az ágyam egy jégverem. A lábfejem jégtömb, emiatt vacogok, és addig nem megy az elalvás, amíg fel nem melegszik. Tegnap alvás előtt beáztattam jó meleg vízbe a lábaimat. Fel is melegedtek. Mégsem tudtam elaludni sokáig. Mert járt az agyam, gondolkodtam, latolgattam. Vagy egy óráig tartott, amire meggyőztem magam: minden rendben és alhatok nyugodtan. (Persze a meggyőzés nem egyenlő a meggyőződéssel.)

Nem akarok negatív lenni - már ami a jövőre vonatkozó gondolataimat illeti-, nem akarok pozitív se lenni. Csak lenni szeretnék. És azt hiszem, ez egyedül rajtam múlik. Talán az egyedüli dolog, ami az élet(em)ben -főleg most- megválasztható.

Több dolog nem úgy megy, ahogy szeretném. No de: 


😉


9 megjegyzés:

  1. Vedd úgy, hogy kaptál időt eldönteni mi is legyen tovább, nem kényszeríthetnek arra, hogy 1 nap múlva oltass, ha tetszik, ha nem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen. Ez is benne van. De ez csak egy kicsi kiskapu, a vége ugyanaz lesz.

      Törlés
  2. Én még sosem olvastam és hallottam senkitől egy értelmes megfogalmazást arról, hogy miért nem akar oltatni. De tényleg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az nem lehet, hogy te vagy annyira biztos vagy abban, hogy csak az oltás lehet az egyetlen megoldás, és ezért tűnik minden más értelmetlennek? :)

      Törlés
    2. No, ezért szerveznék túrákat a covid osztályokra....

      Törlés
    3. Egyébként pont azért írtam, hogy értelmes, ergo meggyőző. Mert ilyennel még nem találkoztam, ellenben olyan válaszokkal, mint pl. a tiéd rengeteggel. Ami nem válasz a kérdésemre. :)

      Törlés
    4. @kovtama
      Nem meggyőzésként, csak információként:
      Makkegészséges barátnőm felvette az első két oltást, most retteg a harmadikról. A 2. oltás után, még aznap elkezdett fájni az lába. Azelőtt semmi baja nem volt. Már neurológushoz jár, de volt ügyeleten trombózis gyanúval is. Semmit nem találtak. 2-3 hónapig fájt neki, nem tudott vezetni, mert zsibbadt is. Rengeteg fájdalomcsillapítót kapott. Most tart ott, h nem fáj de a januári mr-re azért elmegy. Nem tudni mi lesz a 3. után.
      Férjem főnöke 2 oltást kapott, most covidos, annyit mondott, h az első hét rettenetes volt.
      Szerintem az összes oltásnál (nem csak a covidnál) le kellene mindenkit tesztelni az oltás összetevőire, nem tudhatjuk ki hogy fog reagálni rá. Na meg az adott betegségre is kellene tesztelni nehogy ráoltsanak. Szintén ismerősnek ráoltottak a covidra, majdnem meghalt.
      Én nagyon félek a covidtól de sajnos az oltásról is. Senki nem tudja megmondani, h oltás után úgy járok-e mint barátnőm vagy mint a férjem főnöke, esetleg úgy, mint a 64 éves szomszéd néni akinek meg se kottyant.

      Vtimy

      Törlés
    5. Tami, lehet félreérthető voltam. Én oltva vagyok már 2x és fel fogom venni a harmadikat is, dacára annak, hogy voltam beteg márciusban. Timit is megértem, Ő a kényszer ellen tiltakozik, és azért, hogy emiatt veszélybe kerül a munkahelye, ha nem szeretne oltakozni. Nálunk a családban is van oltásellenes, én meg sem próbáltam meggyőzni. Ha nem szeretne, az Ő dolga. De azt sem szeretem, ha valaki azért bírál, mert én meg felvettem az oltást. Én így érzem magam biztonságban. Azok után, amin átmentem a betegség alatt és még azóta is érzem a szervezetemben a pusztítását, légszomjam van, bármi megerőltetőt teszek. Még egyszer nem szeretném ezt átélni. A főnököm a halál széléről hozták vissza, volt covid osztályon is, hát Ő is mesélt dolgokat. Az egy hét alatt, amíg bent feküdt "csak" 6 beteget vittek ki zsákban. :(

      Törlés
    6. Egészen biztosan hallottál már egy csomó "értelmes" magyarázatot, csak mivel van egy megkövesedett álláspontod, nem akarod elfogadni őket. Ezért gondoltam humorral elütni az egyébként bosszantóan provokatív/nagyon komoly tájékozatlanságról tanúskodó kérdésedet!

      Törlés