2015. július 21., kedd

Motiváció

Hogy már megint angol nyelvű motiváció? Hogy nem érted?

2012-ben csináltam először az Insanity-t. Az edzés neve azt jelenti: őrület. Tényleg az volt. A suliban anno nekünk még az orosz volt a kötelező, aztán a gimiben németet tanultam. Angol? Semmi közöm nem volt hozzá. Szóval megkaptam a torna DVD-t, elindítottam. Full angol. Egyetlen szót sem értettem belőle. Rátapasztottam hát a szemem a monitorra és árgus szemekkel figyeltem, mit csinálnak. Mivel a gyakorlatok időről időre ismétlődnek, a második körben már alig néztem a képernyőre. Elkezdtem "érteni", amit mondanak. A végére pedig a különböző gyakorlatok neveit betéve tudtam, DVD nélkül is. És ez a mai napig megmaradt: nagyon sok testrész, izom, mozgás, gyakorlat nevét csak angolul tudom vagy csak úgy jut eszembe. Akkor is, ha nem az Insanity fut a gépen.

Amellett, hogy Shaun T. megszerettette velem a mozgást és hatalmasat épített rajtam mentálisan is, kiváló angol tanárnak is bizonyul. Így ma már no problem bekapcsolni a DVD lejátszót és anélkül megcsinálni a gyakorlatokat, hogy nézném a filmen dolgozó csapatot.

Igen. A mozgás képes többet adni annál, hogy az ember lefogy vagy izmosodik.

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése